Modificare sau anulare comanda

 

Dacă te-ai răzgândit și vrei să renunți la un produs din comandă, vrei alt produs decât cel comandat sau nu mai vrei niciunul dintre produsele comandate, ne poți contacta la unul din numerele de telefon: 0761104664, 071709164 sau 0766522231

CE PRODUSE AU GARANȚIE?

Toate produsele de pe site-ul DoarRapitori.ro au garanție, sunt originale, provin direct de la producători sau distribuitori autorizați și sunt în concordanță cu normele și cerințele Europene.

  • DIFERITE TIPURI DE GARANȚIE

    Condițiile de acordare a garanțiilor pot varia în funcție de producător și produs și sunt stabilite in politicile comerciale ale fiecarui producător, la nivel national.
  • PRODUSE DE CEA MAI BUNĂ CALITATE

    Apariția defecțiunilor sau a funcționării incorecte a produselor este rar întâlnită în rândul clienților noștrii.
  • AFLĂ MAI MULTE

    Pentru întrebări suplimentare legate de garanția produselor ne puteți contacta telefonic.

În ce caz nu se aplică garanția?

Pot fi două cazuri care limitează garanția produselor achiziționate din magazinulnostru online.

  • Defecțiunea s-a produs cu mult timp după achiziționarea produsului

    Pentru mai multe detalii întrebați personalul magazinului.
  • Cazuri excepționale

    În cazul examinării produsului de către personalul avizat care consideră defecțiunea inexistentă

Returnare și Schimb

Returul produselor se accepta conform termenilor si conditiilor mentionate mai jos si sunt in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative:

Produsele care fac obiectul comenzilor incheiate online, pot fi returnate, fara invocarea vreunui motiv intr-un termen de 14 zile de la data primirii acestora; inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014.
Cheltuielile de returnare a produselor sunt suportate de catre client.Este necesara pastrarea ambalajului original pentru protejarea integritatii produselor.

Produsul returnat/schimbat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat; consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.
Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maxim 14 zile calendaristice de la data informarii DoarRapitori.ro de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract si acceptarea returului.
DoarRapitori.ro va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat, in cazul in careDoarRapitori.ro nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsul (se va lua data cea mai recenta).

In cazul in care doriti schimbarea cu un alt produs, va rugam sa atasati produsului returnat o fisa in care sa mentionati numele si codul produsului pe care il doriti in schimb, cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data ridicarii / primirii produsului.Cererile primite dupa aceasta perioada nu sunt luate in considerare.

Returul/scimbul produselor se poate face dupa anuntarea printr-un apel telefonic a operatorilor DoarRapitori.ro si primirea confirmarii din partea acestora.Returul se face prin aducerea produselor la sediul nostru din Ramnicu Valcea, strada Raureni nr.270 sau prin trimiterea acestora la sediul DoarRapitori.ro din Ramnicu Valcea, strada Raureni nr.270, prin orice firma de curierat rapid doriti, deoare costul returului este suportat de client,. Dupa efectuarea apelului telefonic catre operatorii DoarRapitori.ro, veti primi din partea unui operator informatiile necesare privind aducerea / expedierea produselor pentru retur.Dupa preluarea si verificarea produselor veti fi contactat privind desfasurarea si finalizarea acestei proceduri.


Produsul returnat:

1. NU trebuie sa fie deteriorat;nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice/electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
2. NU trebuie sa fi fost montat si demontat (de exemplu ruperea plasticului cu care au fost sigilate partile componente);
3. NU trebuie sa contina urme de utilizare;
4. Trebuie sa fie returnat cu toate accesoriile si etichetele intacte. Va rugam ca la returnare sa ambalati corespunzator produsul (intr-un ambalaj extern) astfel incat pe ambalajul original sa nu se lipeasca de catre curier sau de alt cineva etichete si sa nu se faca inscriptionari.
5.Returul se face în ambalajul original, cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele insotitoare cu care a fost expediat (factura, garantie, manual instructiuni,etc.);

Mentiuni speciale:

In cazurile in care produsele returnate prezinta deteriorari sau sunt incomplete, prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a onu primi/schimba produsul sau produsele in cauza.Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.
De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).
Pentru produsele achizitionate prin plata cu cardul la sediul DoarRapitori.ro, se va percepe un comision de 1% din valoarea produsului.
Daca defectul produsului din cauza transportului, sau lipsa unui produs din comanda nu este reclamata prin apel telefonic catre operatorii DoarRapitori.ro in 48h de ore de la receptia coletului reclamatia este considerata nula.
Va rugam verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la DPD Courier in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.

Adresa de returnare DoarRapitori.ro:

SC Lucky Man SRL
Ramnicu Valcea, strada Raureni nr.270
Județul Valcea
Cod poștal 240475, România

 

Care sunt recomandarile in cazul returnarii produselor?

 

  • Pastreaza eticheta!

    Nu indeparta sau arunca eticheta si ambalajul produsului inainte de incercarea sa verificarea acestuia.In cazul returnarii trebuie sa atasati eticheta originala.
  • Testeaza inainte sa folosesti!

    Orice articol vestimentar sau incaltaminte achizitionati trebuie incercata inainte sa fie utilizata, uzata si returnata.
 
To Top